Gå til indhold
Forsiden | Kontakt | Ledige job | For ansatte | Presse og nyheder | Web-TV | tysk flag engelsk flag |

Region SyddanmarkTil forsiden

Klager over øvrige forhold

Du kan klage til Region Syddanmark over:

  • Serviceniveau
  • Personalets adfærd
  • Fysiske rammer
  • Tilgængelighed
  • Planlægning og koordination
  • Kommunikation
     

OBS: Det er vigtigt, at din klage er indsendt senest 6 uger efter, du har oplevet det, du ønsker at klage over. 

Klage over sygehus

Ønsker du at klage over forhold vedr. et sygehus, skal din klage sendes direkte til sygehusledelsen på det aktuelle sygehus, via sygehusets hovedpostkasse.

Du finder kontaktoplysninger om regionens sygehuse her.

Klage over praktiserende læge, praktiserende speciallæge eller lægevagten

Ønsker du at klage over forhold vedrørende praktiserende læge, praktiserende speciallæge eller lægevagten skal du udfylde dette skema.

Skema til klage over praktiserende læge, praktiserende speciallæge eller lægevagten

Skemaet kan sendes til Region Syddanmarks hovedpostkasse på kontakt@rsyd.dk. Du kan også sende din klage til Region Syddanmark, Damhaven 12, 7100 Vejle.

Klage over praktiserende tandlæge eller tandlægevagten

Ønsker du at klage over forhold vedr.  praktiserende tandlæge eller Tandlægevagten, skal du sende din klage til Styrelsen for Patientklager.

Læs om hvordan du klager over din egen praktiserende tandlæge
 


Klager vedr. andre sundhedsfaglige forhold sker til Styrelsen for Patientklager via borger.dk.


Siden er sidst opdateret 03-12-2018.
Kontakt Sundhed

Region Syddanmark | Tlf: 76 63 10 00 | CVR nr. 29190909 | Skriv til Regionen | Om hjemmesiden | Sitemap |